Tuesday, February 23, 2010

Ini satu kesilapan.

Aku : Erene, someone looking for u?

Erene : Who? tanye erene ringkas.

Aku : Handsome boy erene, he's waiting outside.

sambil gelak2 n jalan menuju ke luar erene tanya lagi "mane handsome boy tu fida". Belum sempat aku memuncungkan mulut nak tunjuk mamat tu, mamat tu dah ada kat depan aku.

handsome boy tu tersenyum2 nipis tengok aku. Tibe2 aku dah kat dalam boardroom buat2 lap meja. Mesti die rase aku dah lame dok usha die. Adehhssss.





nasib baik aku black2 sweet, blushing kabur dipandangan :P

4 comments:

  1. ~ encem sgt ke boy tuh fidot..??
    ~ tadik akak kat sane ang tak cite pung..

    ReplyDelete
  2. narissa : kejadian baru berlaku..ms die nk keluar tadi pon dia mcm malu2 jer nk tgk aku..hahaha!

    ReplyDelete
  3. una : mcm xkena jer klu org yg usha aku, hahaha!aku yg usha dia,pastu kantoi..kah kah kah.

    ReplyDelete