Tuesday, November 29, 2011

berdarah hidung

Addicted gila. My Princess. 4 5 kali tengok tak puas2! Hari hari buka utube ulang tengok cerita ni. Tengok cerita ni sampai terbawak bawak ke tempat tido. Tido sambil senyum sampai esok. Hehehe.

Drama yang sangat ringan untuk ditonton. Cerita yang sangat best ditonton seisi keluarga. Cerita yang boleh buat orang hepi, aku rasa. Malas nak cerita lebih lebih, tengok la sendiri. Sangat best dan sangat seronok aku rasa. Orang lain aku tak peduli rasa apa bila tengok cerita ni. Hehehe.

Aku rasa dah dekat seminggu perangai aku macam ni. Letak kepala jer, tengok muka roomate tengok dinding nampak Mr P, senyum2 terus tido. Bangun tido, tak gosok gigi lagi dah buka utube tengok Mr P senyum sorang sorang. Sumpah berdarah hidung! hahahaha!



Mau tak senyum sorang2 kalau dah hero macam ni!




Tolong la jangan senyum macam ni. Drooling!


No comments:

Post a Comment